Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zrozumiałem.
Home /

Polityka prywatności

Polityka prywatności IDEA HR Group


Kim jesteśmy?


IDEA HR GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. E.Borowskiego 2a-3, jest zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000675033. Nasz numer NIP: 599-316-98-69; REGON: 081193295. Nr w rejestrze Agencji Pracy Tymczasowej: 10618.

W rozumieniu aktualnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych IDEA HR GROUP jest administratorem danych osobowych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


Dlaczego zbieramy Twoje dane?


Naszym celem jest poszukiwanie kandydatów do pracy i prowadzenie rekrutacji. Działamy na zlecenie naszych Klientów, którzy określają swoje oczekiwania wobec potencjalnych kandydatów, a naszym zadaniem jest wyszukanie odpowiednich osób i zarekomendowanie ich Klientowi.

Zbieramy Twoje dane aby zgodnie z przepisami prawa zatrudnić Ciebie w naszej spółce. Dane te są niezbędne do realizacji umów o pracę.

Twoje dane są nam niezbędne przy realizacji usługi kadrowo-płacowej, usług doradczych w zakresie zarządzania ludźmi, jak również do prowadzenia codziennej działalności biznesowej, polegającej na wystawianiu faktur rozliczeniowych, gromadzenia faktur od dostawców.

Chcemy być z Tobą w kontakcie i odpowiedzieć wyczerpująco na zadane nam pytania, które kierujesz do nas poprzez zakładkę Kontakt/Napisz do nas, dlatego prosimy o podanie Twoich danych.

Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
  • Spełniamy obowiązek informacyjny wobec osób, których dane dotyczą poprzez dostarczenie osobiście lub wysłanie informacji drogą elektroniczną / w formie papierowej,
  • Zebrane dane przetwarzamy tylko w ściśle określonym celu i precyzyjnie określonym czasie,
  • Zapewniamy bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych, chroniąc je przez dostępem osób nieupoważnionych, wykorzystaniem do celów niezgodnych z celami przetwarzania, utratą, zniszczeniem,
  • Dane osobowe są przetwarzane w sposób rzetelny, przejrzysty, adekwatnie do celów, są uaktualniane, prostowane, usuwane na wniosek osoby, której dotyczą,
  • Wdrożyliśmy procedury bezpieczeństwa aby jeszcze lepiej chronić Twoje dane poprzez instalację programów informatycznych zapobiegających „wyciekom” danych, ich uszkodzeniu i utracie, zabezpieczamy pliki hasłami, monitorujemy systemy informatyczne, mamy opracowaną wewnętrzną politykę bezpieczeństwa danych osobowych, określającą jak postępować z danymi osobowymi.
Informujemy, że nie podejmujemy decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu.

Pamiętaj, że internet nigdy nie będzie w pełni bezpiecznym miejscem do przetwarzania danych, ale zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane były bezpieczne.


Komu możemy przekazywać Twoje dane?


Klientom – realizując usługi rekrutacyjne możemy przekazywać Twoje dane naszym Klientom w postaci rekomendacji Twojej osoby na dane stanowisko (tylko pod warunkiem, że udzieliłeś nam takiej zgody); oddelegowując pracowników tymczasowych do wykonywania pracy tymczasowej możemy przekazywać takie dane jak imiona, nazwiska, czas pracy, wynagrodzenie itp., niezbędne do realizacji takiej usługi.

Dostawcom – np. aby zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych korzystamy z profesjonalnego serwisu IT czy usługi hostingowej. Może zaistnieć konieczność przekazania Twoich danych do naszych dostawców, aby jeszcze bardziej profesjonalnie zabezpieczać dane osobowe i realizować nasze usługi. W tej sytuacji podpsujemy umowę , w której dostawca zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowej ochrony danych.

Spółkom Grupy IDEA HR – IDEA HR GROUP należy do grupy spółek IDEA HR, które mogą działać wspólnie w Polsce i na rynkach Unii Europejskiej. Dopuszczamy możliwość przekazywania danych Spółkom Grupy tylko po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody osoby, której dane dotyczą (chyba że dane są zanonimizowane).

Gromadzone przez nas dane nie są przekazywane do podmiotów spoza Unii Europejskiej.


Jakie są Twoje prawa?


Masz prawo do:
  • dostępu do Twoich danych i ich poprawiania,
  • wycofania swoich danych na pisemny wniosek,
  • bycia zapomnianym,
  • ograniczenia i przenoszenia danych,
  • sprzeciwu,
  • informacji o naruszeniu danych osobowych.
Jeśli nie chcesz, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane w celach określonych powyżej, możesz skierować swój wniosek o usunięcie danych na adres mailowy rezygnacja@ideahr.com.pl


Jak długo przechowujemy Twoje dane?


Okres przechowywania danych warunkują przepisy prawa i nasze wewnętrzne ustalenia. Dokumentację pracowniczą, zgodnie z aktualnymi przepisami prawa przechowujemy 50 lat, dane podatkowe przez 5 lat. Zgodnie z polityką wewnętrzną IDEA HR GROUP dane o kandydatach będą przechowywane do 31.12.2023 roku.


Adresy IP i ciasteczka


"Ciasteczka" to pliki tekstowe zapisywane przez przeglądarkę na Twoim dysku komputera (lub w smartfonie), w celu przechowywania informacji służących do:
  • identyfikowania Użytkownika, bądź zapamiętywania historii podejmowanych przez niego działań
  • dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika
  • tworzenie statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
  • utrzymanie sesji Użytkownika strony (przed lub po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu lub hasła, może korzystać z koszyka produktów w sklepie, oraz zapamiętywać wybrane funkcjonalności dostępne na stronie.
Możesz nie wyrazić zgody na umieszczanie na Twoim komputerze "Ciasteczek" m.in. za pomocą ustawień przeglądarki. Pamiętaj jednak o tym, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszej stronie.
W sekcji Pomocy większości przeglądarek można znaleźć instrukcje jak wyłączyć zapisywanie przez przeglądarkę "Ciasteczek".

Obok plików cookies nasza strona odwiedzana przez Ciebie może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować m.in. datę odwiedzin, adres IP, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej, dostawcę Internetu oraz adres strony, z której nastąpiło wejście do naszego serwisu.


Kontakt


Pytania, uwagi i prośby dotyczące niniejszej Polityki prosimy kierować na adres mailowy: infolinia@ideahr.com.pl